منتديات منير شريدح
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
منتديات منير شريدح

اغاني وكليبات وافلام ورياضه

الرئيسيةالرئيسية  أحدث الصورأحدث الصور  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  

نكت 2010 مع تحيات بيكهام

كاتب الموضوعرسالة
منيربيكهام
Admin
منيربيكهام

العمل/الترفيه : طالب
المزاج : كرة قدم

نكت 2010   مع تحيات بيكهام Empty
مُساهمةموضوع: نكت 2010 مع تحيات بيكهام   نكت 2010   مع تحيات بيكهام Icon_minitimeالثلاثاء فبراير 10, 2009 9:04 pm

واحد شاف أخوه التوأم قللو: أنت فين من الصبح أمي خلتني أتحمم مرتين
مرة واحد سباك عندة تيليفون لاسلكي وفيه أنسر ماشين ,واحد إتصل بيه وهو ماكن موجود سمع الأنسر
ماشين بيقولة الرجاء ترك الرسالة بعد ساماع صوت السيفون
نكتة البوم والقط

في أحد الليالي كانت بوم تصطاد ليلا فتبين لها أرنب فانقضت عليه وطارت به وبعد ما طارت به فتأكدت على

أنه قط فبدأت تصرخ فقالوا لها ما للذي جرا قالت إنه القط يعضني قالوا أطلقيه قالت طلقة للهم والهم لم يطلق

مني ( البوم اسمها في شمال إفريقيي يوكا ) فهادا هو المثل للذي يسمى طلقة للهم والهم لم يرضى .

نكتة الدجاجة البيضاء

اشترى رجل أمن دجاجة من جحا , وقال لجحا , كم تلد من بيضة , فقال جحا للرجل , بيضتا فالليل وبيضتا

فالنهار فأخد الرجل الدجاجة إلى بيته فأعطاها تأكل , وفي الصباح ولدت بيضة , وفي المساء لم تلد الدجاجة

شيء فلخدها ورجع بها لجحا , فقال له , إنها لم تلد إلى مرتا واحدة , وأنة قلة تلد بيضتان كل يوم , فقال

جحا , قلة لك لونها أبيض لا يتغير لفي الليل ولا في النهار
نكتة جحا والبصلة

في أحد الأيام , كان جحا تاجرا , وفي أحد الأيام صبح متجره مسروقا فسخف وسقط في باب متجره فتجمعوا

الجيران فجابو بصلة ليشمها بعد أن فاق قال من أين أتيتم بهذه البصلة قالوا من عندك , فسخف مرة ثانية
حكاية الأسد والحمار

في أحدا المغارات , يسكن الأسود الجائعون , فاتفقوا على أن يأتيهم أحد بفريسة تكفيهم جميعا

فقال أحدهم أنا , فقالوا له إن أتيت بها ستكون ملكنا .

فخرج الأسد للصيد , وفي طريقه رأى حمارا متوحشا فوقف أمامه , فقال الحمار في نفسه سيؤكلني الأسد ,

فوقف الأسد أمام الحمار , فقال الحمار لماذا لم يهجم , ربما أنه جبان .

قال الحمار لنهجم أنا ونرى ماذا سيفعل , فتحرك الحمار فهرب الأسد فتبعه الحمار بالجري حتى دخل

الأسد إلى المغارة فدخل الحمار وراءه , فوجد الحمار نفسه في وسط الأسود , فقال لهم الأسد , ألم أقل لكم

سأحضره لكم حيا …
واحد صعيدي سالو واحد تاني وقالو انت معانا ولا مع التنين قالو انا معاكم طب خد طاخ لي يا بي اصل احنا التنين
كان في اثنين صعايده لعبو استغمايه التقوا بعد عشرين سنه
يحكى ان العم سال ابن اخيه عن والده قائلا فين ابوك ياولد فرد الصغير ابى مع الجماعة القاعدين حداك ديك فسال العم مين فيهم الصغير الابس جلابية سودة العم ما كلهم لابسين سود مين فيهم فغضب الصغير وقال لعمه ادينى البارودةوصوب نحو الذين يجلسون واطلق النار وقال لعمه شوفت التخيتو يبقى ابوى
مرة نزلت امطار وسيول في قرية صعيدية ودخلت البيوت
فراحاحد الصعايدة الى العمدة يصيح
المية دخلت البيوت
فقال العمدة:عقبال الكهرباء.
صعيدي محشش وسايق تاكسي اوقفوهو بنتين قالو لو رايحين الزمالك قالهم روحو بس ماتتأخرو
واحد صعيدى فى السعوديه عنده
عشر سنين مانزلش مصر وفى صعيدى
من بلديـاتو راح السعوديه قابلو
قالو الحق مراتك دايره على حل
شعرها سافر لما وصل ضرب دماغو
قال يابوى ده انا موش متجوز
ثلاثه صعايده مساطيل راحو يسرقوا البنك واحد راح يفتح الخزته والتاني راح يراغب الثالث راح يبلغ البوليس
https://moner23.yoo7.com
منيربيكهام
Admin
منيربيكهام

مُساهمةموضوع: رد: نكت 2010 مع تحيات بيكهام   نكت 2010   مع تحيات بيكهام Icon_minitimeالثلاثاء فبراير 10, 2009 9:05 pm

مره قرد سال اخوه قاله ليش اشكالنا قبيحه قاله حمد ربك عادك ماشفت الي يقراء النكته
الدكتور:حماتك بقلها أسبوع و تموت
الرجل:مش كتير أوي كدة
مرة واحد انحرق بيته قالولوه ليش ما اتصلت 999 رقم المطافي قال ما في عندي إلا تسعة وحدة في التلفون
اتنين مساطيل مشيين فى الشارع فواحد منهم بيقول للتانى ايه هو مش يوم الأربع يوافق 28ام رد عليه وقلوه لو ضغطنة علية شوية يوافق
مرة واحد أشترى قلمين
واحد يكتب بيه
والثانى يكتب c
مرة دكتور في الجامعة طلع بعثة لليابان وبينما هو يتنزه في الشوارع وجد محل لبيع الاعضاء البشرية فرأي في فاترينة المحل ان المخ اللامريكي بـ1000 دولار والمخ الياباني بـ50000 دولار والمخ الصعيدي بـ1000000 دولار فزهل الدكتور وعند سؤاله لصاحب المحل لماذا المخ الصعيدي اغلي انواع المخاخ قال له البائع (يا خبيبي ده ع الزيرو)
في مره صعيدي وأمريكي راكبين طائرة ، الأمريكي ماسك التلفون ويتكلم قال له الصعيدي بتعمل ايه قال الامريكي بتكلم بالتلفون فال الصعيدي وكيف قال الامريكي تكنلوجيه قام الصعيدي وحط منديل في فمه قال الامريكي وت زس قال الصعيدي ببعث فاكس
مزه فيه واحد احول اشتزى ببغاء احول وزاح للبيت فتح القفص عشان يحط الببغاء جوى القفص قام حطو برى القفص والببغاء كان حيهرب قام دخل في القفص
زشحوها وحياتكم
مرة واحد صعيدي قالوله قل لواحد تاني انه ابه مات
قال الصعيدي:انت ما شفت ابوك زمان صح
قال الثاني:اه صح
قال الصعيدي :ومش راح تشوفه بعد هيك
مرة واحد اتخانق مع حماته فقالت له: انا سايبتلك البيت ورايحة بستين داهية, فرد عليها: طيب بس اوعك تتيهي..هاهاهها
عاد هاي حلوة يلى انتظر اصوات من مصر ومن العراق لاني عراقية.. رشحوهابليزوطبعا انتظر اصوات من الجميع اكيد
مرة في صعايدة سوو مظاهرة ضد امريكا ولبسوا واحد منهم لبس جورج بوش وحرقوة
واحد صعيدى بيهشك ابنه(يلقيه لأعلى لترفيه الطفل)وقع بيه طيارة

واحد صعيدى خبطته عربية ---روحه طلعت خبطتها طيارة
مرة اتنين اصحاب داخلين السينما واحد منهم قال للتانى تراهن ان الفارس الى داخل على الحفرة مش هيقع قلة اراهن على خمسة جنية فالفارس وقع بعد ماخرجو قالة خد الخمسة جنية بتاعتك علشان انا سمعت الفلم دة قبل كدة
قلة وانا كمان بس قلت المرة دى هياخد بالة
هههههههههههههههههههههه
والله كتير حلوةةةةةة والنبى ترشحوها
منيربيكهام
Admin
منيربيكهام

مُساهمةموضوع: رد: نكت 2010 مع تحيات بيكهام   نكت 2010   مع تحيات بيكهام Icon_minitimeالثلاثاء فبراير 10, 2009 9:05 pm

مرة واحد بلديتنا اشترى 2 كيلو عنب بناتي قعد يبوس فيهم
واحد بخيل قوى اخوه مات بكه بعان واحده
مرة ارنب ماشي في الغابة فاقبله النمر قال للارنب انت ماشي حافي ليه فالارنب مردش جه النمر ضربه بالام فتكرر ده كزا مره فراح الارنب للاسد قاله يا اسد كل ما اعدي من جنب النمر يقولي انت ماشي حافي ليه يجي يضربي بالام بعد كده الاسد جاب النمر قاله لما تكون عايز تضرب الارنب قوله هات تفاحه لما يجبه حمراء قوله كنت عايزه خضراء تيجي تضربه بالام والعكس صحيح
فمره عدى الارنب من جنب النمر النمر قاله هات تفاحه الارنب قاله حمراء ولا خضراء قاله النمر انت ماشي حافي ليه
مرة اربع صاعيدة داخلين امتحان فاجلهم سؤال فى الامتحان وهو كام عددارجل المعزة فاكولوا سأل صاحبهم حسنين ووما كنش بيرد عليهم فالما خلص الامتحان قالولو انتا ما قولتيلناش لية قال لوهم المراقب كان جنبى ومعرفتيش اطلع المعزة هههههههه
مرة تلاتة صعايده راحوا محطه القطار لقوا القطر ماشى اتنين منهم طلعوا يجروا ورا القطر و التالت واقف يضحك عليهماالناس ساءلوه بتضحك ليه قالهم اصل انا اللى مسافر والاتنين التانين جايين يودعونى
مرة واحد بخيل جدا ابنه قال له يا ابى اريدخمسة و عشرون قرش قال له كام كام يا ابنى عشرون قرش ماذا سوف تفعل بالخمسة عشر قرشلسه كان فى جيبى عشرة قروش خذخمسة قروش و ما تقولش لحد ارجو الترشيح
صعيدى راكب تاكسى السواق نزل يحيب علبة سجاير لاقاة خلع عصاية الفتيس
سالة لية تخلعها
قلة شفتك عمال تلخلخ فيها قلت لما اشلهالك
واحد معاة ارنب عايز يبيعة قابل واحد مسطول قلة تشترى الارنب دة قالة القرد دة بكام رد علية قلة دة ارنب مش قرد قلة وانا باسالك ههههههههههههههههه مليحة الى بيحب النبى يرشحها
مرة اتنين صعايدة اصحاب جدا فيهم واحد فاشل فى الدراسة ظهرت النتيجة ومش عايز يروح يشفها قلة شوف النتيجة وقولى من الشباك لو ملحق قلى محمد بيسلم عليك لو اتنين قلى محمدين وصل صاحبة ونداة وقالة امتة لا الله الا الله بتسلم عليك
مرة واحد دماغوا لفت راح يقابلها من الشارع التالي
مرة في واحد ميكانيكي إشترى سرير جديد راح نام تحته
مره صعيدي و بعد غياب شهر عن بيته رجع وجد البيت كله صراصير فكر ثم فكر فاستنتج باليوم التالي انه يجب ان يغير زرفيل الباب

مشان الله هذه اول مشاركاتي رشحوها
مره قطه طالعه من نادي ليلي سكرانه يتقول هيه ميووووو ولا نيووووو؟؟؟؟هههههههه حلوه صح؟ مشان الله رشحوها نفسي افوز لو مره كلها ضغطت زر
مرة اثنين ساكنين فى ناطحات سحاب لكن المصعد كان معطل فطلعوا على رجليهم فوصلوا الى الدور 99 فقال واحد للاخر عندى خبرين الاول حلو والثانى وحش الحلو ان احنا وصلنا الى الدور 99 والوحش ان العمارة مش بتاعتنا
مرة صعيدي ضحك قام ولاده عيطوا سألوهم الناس بتعيطوا ليه قالوا من ريحة البصل اللي ببق بابا حسنين
صعيدي عاوز يروح لبلده بالئطر .
راح لمحطة القطار وقال بكااام التذكره قاله ..بسته جنيه ..رد بثنين جنيه ما ينفعش قال يعم التذكره مسعره ...زعل الصعيدي وقرر يروح مشي وهوا ماشي تحرك القطار ولما شافه جاي وراه
قال تيجي ورايه تمشي قدامي مافيش غيرهم هم تنين جنيه
زعماء في مؤتمر سلام اتعاركوا ليششششششششششششششششششششش
أصل المترجم صعيدي
صعيدي عندو أرق مش قادر ينام صحبو قالو عن حتى 500 بدأ يعد ولمن يعس ياح غسل وجهو وجا يكمل للـــ 500
صعيدي يخبط راسو في الحيط والدم يشر ويضرب راسو في الدولاب والدم يشر ويضرب راسو في الشباك والدم يخر لغايت ما ملا الغرفة دم جات مراتو تجري مالك يا متولي قالها مظبوط متولي مظبوط متولي
مرة واحد صعيدي وهو مسافر اخذ معاه سكينة لماذا
لماذا
حتي يشق طريقة
انا عارف إنها بيخة لذا رشحوهااا
ولو محدش رشحها مش هيعرف يشق طريقة
بايخ
ثلاثة شباب يشربون خمرة فقال الشاب الاول انا سوف اشتري النصف الاول من الكرة الارضية وقال الشاب الثاني وانا سوف اشتري النصف الثاني من الكرة الارضية فقال الشاب الثالث ومن الذي قال اني سوف اعطيها لكم000
مرة واحد صعيدي تجمع علية خمسة شياطين .....تدري ليش ؟
واحد يوسس و اربعة يفهم
في واحد سأل مصري قاللو إيه رأيك بالزواج المبكر؟
رد عليه المصري: يعني الساعة كم؟
مرة صعيدي دافن نص جسمو بالارض ليش؟؟؟
يمثل فيديو كليب انا عايش و مش عايش
مرة واحد داس بنزين
موته
مرةاتنان اصحاب واحد قليل الاصل والتانى حرامى الحرامى قل لصحبة تيجى اعلمك السرقة وتعلمنى قلت الاصل قلو ماشى دخل الحرامى سرق وعلمة قلو علمتك السرقة علمنى قلت الاصل راح التانى بلغ الحكومة وقلوة هى دة قلت الاصل

نكت 2010 مع تحيات بيكهام
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-